Pictures

Werven in een krappe arbeidsmarkt, Gebhard Electro lukt dat met een wervende site!

Employerbrand ontwikkeling, Werken-bij website

Zichtbaar zijn in de arbeidsmarkt

Gebhard Electro in Oosterhout groeit momenteel hard, daarom hebben ze gekozen voor een werken-bij website van Pinch of Pepper. Een website die bijdraagt aan hun groei, op het moment van schrijven hebben ze 10 vacatures. Vanuit Oosterhout biedt Gebhard haar klanten de best mogelijke elektrotechnische installaties voor de scheepsbouw en industriële automatisering. Zij zijn sterk in ontwikkeling en dat zorgt voor een gezonde groei. Zoals elk bedrijf letten ze sterk op de kosten voor recruitment, werven voor vaste banen doen ze daarom zelf!

Technisch talent werven in een krappe markt

De werken-bij website sluit perfect aan bij de huisstijl van de corporate website. Het kantoor leent zich heel goed voor mooie foto’s door de frisse kleuren. Wie wil hier nou niet werken?! Dit alles is verwerkt in de werken-bij website om het technisch talent te laten zien hoe het is om bij Gebhard Electro te werken. Het is een website naast de ‘’corporate’’ website. Zo hou jij de focus van de sollicitant vast bij jouw bedrijf. Geen afleiding, maar 100% aandacht voor Gebhard Electro als werkgever. De sitestructuur, de teksten en vacatures zijn geoptimaliseerd en dragen bij aan de vindbaarheid in Google. Het doel blijft optimale zichtbaarheid van de vacatures en het bedrijf en wij zijn trots hier aan bij de te dragen als online recruitment advies organisatie.

Arbeidsmarktcommunicatie

Het employerbrand is geschreven door gesprekken te voeren met de medewerkers. Met behulp van de gesprekken zijn de belangrijkste kernwaarden en zaken uit de cultuur onderzocht en beschreven. Vervolgens is dit na de feedback ronde verwerkt op de website. In meerdere gesprekken werd het teamwerk, vrijheid en prettige samenwerking met de het management benoemd. Men staat klaar voor elkaar. Gebhard Electro is trots op haar medewerkers en het werk dat zij verrichten, dit is merkbaar. Nu is het zaak om effectief te werken aan de communicatie naar hun doelgroep. Vanaf de website kan gestart worden met de arbeidsmarktcommunicatie en vacaturemarketing. Hier vind je hun huidige vacatures! Zit er iets voor jou tussen?

Reactie Gebhard, Gerard Kraaij

Je hebt er wat moois van gemaakt met onze mensen !! Ik ben echt Apetrots !!

Ook toe aan een beetje peper?

Wat wij willen? Jou beter maken in het werven van nieuwe medewerkers, maar dit doen we samen, daar geloven wij in!
Wij zijn Pinch of Pepper. Kunnen wij je helpen?

Spice up your Recruitment!