Een nieuwe werken-bij website
Dermalogica is een no-nonsense merk dat zich volledig richt op een gezonde huid. Ze verleidt niet door mooie verpakkingen, maar besteed haar tijd liever aan het uitdenken van nieuwe, effectieve formules die leiden tot huidverbetering. Ondanks dat de beautybranche een imago van glamour heeft is dit niet van toepassing op Dermalogica. Dit is ook de reden geweest dat ze hebben gekozen voor het standaard template van Pinch of Pepper voor hun nieuwe werken-bij website.
Een strak design en uitnodigende candidate journey
Ons template hebben we vervolgens helemaal gepersonaliseerd aan de huisstijl van Dermalogica. Kleuren, foto’s, buttons en menu-aanpassingen, alles is verwerkt in de werken-bij website om het toekomstig talent te verleiden om bij Dermalogica te solliciteren. Het is een website naast de nieuwe corporate website/ Magento2 webshop. Zo houden we de focus van de sollicitant vast bij Dermalogica als werkgever, hun employerbrand en uiteraard de vacatures.
Employerbrand en Sollicitatieproces
Het employerbrand is neergezet door uitgebreide interviews en gesprekken met de medewerkers en directie. De belangrijkste kernwaarden en zaken uit de cultuur zijn onderzocht en op de werken-bij website gezet. Dermalogica Breda is trots op haar kantoor en producten en dit is zichtbaar op de website. De website en vacatures is responsive op alle devices en ziet er goed uit op een PC, Laptop, tablet of Smartphone.
Reactie Dermalogica, Naomie:
”Pinch of Pepper is de ideale partner als het gaat om de combinatie van recruitment en werken-bij websites. Het resultaat van deze fijne samenwerking is onze nieuwe recruitment website en een uitgeschreven employerbrand. Een professioneel en overzichtelijk visitekaartje en verlenging van onze HR afdeling”.